مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کاکل زری

..........

1395/3/30 15:31
نویسنده : مامان محدثه
433 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بخشنده

سلام وروجکم

خوبی عزیزدل؟

امیدوارم خوب باشی همه عمر گل من . چیزی به 23 ماهگیت و بعد از اون 2 سالگیت نمونده عزیزم . به دوسالگیت که فکر میکنم باز ترس و غم از شیر گرفتنت میاد سراغم همش از خدا میخوام راحت راحت کنه این کار و تو هیچ غمی نکشی تو دورانش ان شا الله به برکت همین ماه اسون میشه برامون عشقم

از چی بگم برات تو همه چی تمامی عزیزم حرف زدنت که ماشالااااا بهت مثل بلبل میحرفی و قشنگ جمله هاتو میگی  کنجاکاویت هم همینطور بیش از حد شده شاهزاده کوچولوی من . جدیدا چند بار هست که با بابا حامد دوتایی با ماشین رفتین بیرون و من خوشحالم از این بابت یکم از وابستگیت به من کم میشه .

عاشق پارک و سرسره بازی هر وقت بخوایم بریم بیرون تا امادت کنم فک میکنی پارک و سرسره بازی میخوایم بریم و خوشحالی . عاشق موتوری و هر بچه ای ببینی سوار موتور با حسرت نگاهش میکنی و میگی مامان نی نی موتور داره الهی فدات شم من . عمو رضا هم خیلی دوست داری چون موتور دارهدلخور

عاشق ماشین شاسی بلندی و هر ماشین شاسی بلندی هم ببینی با خوشحالی میگی ماشین عمو حسین سوزوکی سوزوکی . عمو حسینم به خاطر ماشینش خیلی دوست داری شیطوندلخور

ماشین بابا حامدم به خوبی میشناسی و هر ماشینی مثل خودمون ببینی گیر میدی که این ماشین بابا بریم بشینیم.

و اینکه من بالاخره به ارزوم رسیدم و شما وروجک به من میگی مامان مهثه ( محدثه ) همیشه دوست داشتم اینطوری با اسم صدام کنی ولی چون اسمم سخته فک نمیکردم  بگی ولی تو منو غرق در خوشحالیم کردی جیگرم.

فدات شم من عزیز دل پر انرژی من  بی نهایت انرژی داری و شلوغ بازی خیلی دوست داری. 

هر روز دلربا تر از دیروزی پسرم 

خداروشکر میکنم از داشتن تو میوه ی بهشتی من .

دوستت دارم تا بینهایت...

 

پسندها (3)

نظرات (4)

ساخت غرفه
30 خرداد 95 17:17
جالب بود ، ممنون
مامان گیلدا
1 تیر 95 19:03
ای جونم عزیز دلم خوب مامان محدثه برا پسرمون موتور بخر
فلش مموري تبليغاتي
2 تیر 95 19:45
خيلي باحال بود مرسي
مامان علیرضا
28 تیر 95 17:44
عزیزم اقاست محمد حسین پیشاپیش دوسالگیت مبارک مرسی خاله جونیییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد